|
darek8804 |
|
Administrator
Dołączył: 17 Lip 2006 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:39, 21 Lip 2006
|
|
Kontroli na zgodność z homologacją nr A5188 podlegają:
Głowica - identyfikowana z homologacją
Cylindry - identyfikowane z homologacją
Gaźnik - identyfikowany z homologacją
Kadłub silnika - identyfikowany z homologacją
Pomiarom podlegają:
Pojemność skokowa
Wysokość głowicy min. 85mm
Wałek rozrządu musi mieć zachowane wymiary A i B:
silnik 652 ccm A - 30.00 mm B - 36.20 mm
silnik 652 ccm E A - 29.00 mm B - 35.80 mm
Duże koło rozrządu dowolne
Przeloty gaźnika
Szczelność układu zasilania (powietrze może być zasysane jedynie przez główną gardziel gaźnika)
średnica wlotu kanału ssącego w głowicy
średnica grzybków zaworowych
średnica wylotowa kolektora wydechowego
Koło zamachowe masa dowolna
Zezwala się na dowolne połączenie obudowy dmuchawy z wlotem do gaźnika
Kontroli nie podlega długość zaworów i masa korbowodów.
Zakazuje się stosowania tzw. zmiennych faz rozrządu.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|